wtorek, 14 maja 2013

*Kolejne coś NIE do rzeczy*

 Więc tak, chodzi mi o coś bardzo ważnego dla mnie ... mianowicie o komentarze ... CZYTASZ = KOMENTUJESZ !!! W porównaniu z ilością wejść to ilość komentarzy jest równa ... 0 :(  Naprawdę to, co zajmuje wam ... nie wiem ... kilka sekund daje mi ogromną radość i motywację ... Nawet te złe komentarze, dzięki którym wiem, co robię nie tak ... Proszę was : komentujcie :( 
  Druga sprawa : Macie jakiekolwiek pytania, to je zadajcie na asku : gummibears13    albo piszcie na maila : gummibears@tlen.pl 
  Pozdrawiam :) - Werka <3

16 komentarzy:

  1. Cudo Blog. Będę śledzić wszystkie wpisy. Proszę inrormuj mnie kiedy nowe będą.
    www.my-wampire-world.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaciółka postanowiła spróbować swoich sił w pisaniu, ja postanowiłam jej pomóc. Dlatego wszystkie fanki 1d proszę o uwagę! <3
    „Zadajcie sobie pytanie – co byście zrobili, gdybyście nagle dowiedzieli się, że umieracie? Że Wasze dni są policzone? Że od teraz ciąży nad Wami przerażająca świadomość tego, że nieuchronnie zbliżacie się ku końcowi. Zapewne większość z Was załamałaby ta wiadomość. Ale ona była inna. Chciała wycisnąć z życia jak najwięcej, niczego nie żałować, cieszyć się każdą chwilą. Póki jeszcze mogła. Nazywa się Catalonia, a jej czas dobiega końca. 50 postanowień na 5 lat życia, młoda pełna energii dziewczyna i pięciu zagubionych chłopców.”
    http://www.i-wont-let-you-go.blogspot.com/
    Nowe opowiadanie o One Direction. ZAPRASZAM SERDECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna opowieść. Czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałaś trzy świetne rozdziały!!! Wchodzę tu aby sprawdzidź czy jest coś nowego... A tu nic. Weź się kurde za pisanie i nie marudź, że nie ma komentarzy. Pisz to dla siebie nie dla nikogo więcej ale są na 100% osoby, którym naprawdę zależy wiedzieć co będzie dalej a więc w wolnym czasie możesz to też wstawić na bloga.Ja osobiście się nie mogę doczekać. Proszę pisz dalej zaciekawiło mnie Twoje opowiadanie (jak nie dowiem się co będzie dalej no "skocze z mostu"(całkiem serio)... Powodzenia w dalszym pisaniu ;) Weronkaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam, czekam i się doczekać nie mogę!!!! No, ale będę czekać ;)

      Usuń
  5. Z góry bardzo przepraszam za spamowanie, ale poszukuję czytelników swojego opowiadania o 1D, w inny sposób jak reklama prawdopodobnie ich nie pozyskam :) Możesz to zignorować, mam jednak nadzieję, że znajdziesz chwilę czasu, który poświęcisz na moją historię.

    http://onedirectionofsouls.blogspot.com/

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne opowiadanie. ;) Tylko czemu nie ma dalszych części?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opowieść, która potwierdza, że miłość od pierwszego wejrzenia istnieje i jak na razie ma się dobrze.


    http://because-dreams-come-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. chce 4 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. hej postanowiłam cię nominować prosze tutaj więcej informacjii :
    http://www.opowiadanie-1dkissyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy będzie ciąg dalszy tego opowiadania?? Napisz jak to koniec bo bez sensu żebym tu wchodziła a zależy mi na przeczytaniu ponieważ mnie zainteresowało..
    Weronkaa

    OdpowiedzUsuń
  11. WAŻNE !!! - AUTORKA TEGO OPOWIADANIA :
    Słuchajcie kochane, naprawdę mi miło że wchodzicie i czytacie mojego bloga :) Niestety, pani Mądra Ja zapomniałam hasła do tego konta :-/ ALE SPOKOJNIE ! Opowiadanie kontynuuję : www.Opowiadanie-1DStandUp.blogspot.com
    Przepraszam że naruszam waszą cierpliwość, po prostu myślałam że już o tym wspomniałam :-/ Więc część dalsza tamtego opowiadania jest na linku powyżej :) Pozdrawiam was :) - Werka .. xx

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny :) życzę weny :D
    http://1d-she-diary-beautiful-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. http://1d-she-diary-beautiful-butterfly.blogspot.com/
    zapraszam nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń